11 Haziran 2012 Pazartesi

Metabolizmanız ve Lida

Otuz dört yaşındayım ve kendimi daha önce hiç olmadığım kadar sağlıklı hissediyorum. Aşırı yemiyorum Lida hapı kullanıyorum ancak günde 1200 kalori yerine 1800-2000 kalori alıyorum. Spor salonunda haftada en fazla beş saat geçiriyorum. Daha çok spor yapmak zorunda değilim, çünkü vücudum bu dengeyi Lida Yosun Hapı sayesinde doğal olarak sağlıyor. Yıllarca yemeğini ve egzersizini hesap makinesiyle takip etmiş birisi için bunun ne kadar özgürleştirici olduğunu tahmin edemezsiniz.
Artık sentetik ıvır zıvır yemiyorum, çünkü tatları bana şimdi zehir gibi geliyor ki öyle! Spor salonunda saatlerce vakit geçirmiyorum, fakat gittiğimde tam gidiyorum. Eskisine göre çok daha fazla enerjim var ve yaş saatimi en az on yıl geri almışım gibi geliyor. Bunları siz de yapabilirsiniz.
Vücudunuza şimdiye kadar ne kadar acı çektirmiş olursanız olun istemeseniz bile eminim yapmışsmızdır şimdi onu iyileştirebilirsiniz. Metabolizmanızı yeniden açabilirsiniz ve vücudunuzun yağları nasıl yakacağını tekrar öğrenebilmesi için hormonlarınızı en uygun hale getirebilirsiniz. Hangi besinlerin ve yaşam tarzı alışkanlıklarının kilo verme hormonlarını tetiklediğini ve hangilerinin kilo alma hormonlarını körelttiğini öğrenebilirsiniz. Lida kapsülü vücudunuza bunları teker teker öğretecektir zaten. Vücudunuz için saati geri alacak değişiklikleri yapabilir ve ömrünüze fazladan yıllar ekleyebilirsiniz. Bunları üç basit adımda gerçekleştireceksiniz.
Büyük ihtimalle dünyayı iyileştirmeye katkıda bulunmak için kendi payınıza düşeni üç şekilde yapmaya çalışı-yorsunuzdur: azaltarak, tekrar kullanarak, geri dönüşümünü sağlayarak. Vücudunuzun metabolizmasını da hormon gücünün üç formuyla iyileştireceksiniz: atma, alma ve yeniden dengeleme. Aşağıda belirtilenleri yapacağız:
Genetik yapısı oynanmış yiyecekleri geri gelmemek üzere mutfağınızdan tamamen atacağız. Kilerinizi elden geçirip, metabolizmanızı altüst eden bütün anti besin maddelerini, işlenmiş toksik gıdaları ve sentetik kimyasallan-size faydası olduğunu zannettiklerinizi de-atacağız. Hatta hormonlarınız üstünde ummadığınız biçimde olumsuz etkisi olan birkaç doğal besini de eleyeceğiz.

0 yorum:

Yorum Gönder